Несправності та ремонт двигуна мотоцикла Дніпро

Проблеми та ремонт двигуна мотоцикла Дніпро Зазвичай про неполадки двигуна мотоциклів Дніпро можна судити з падіння його потужності, збільшеному витраті масла, різноманітних стуках і шумах. Досвідчені байкери можуть визначити несправності лише за шумністю роботи та деякими зовнішніми ознаками. У будь-якому випадку, при появі будь-яких несправностей потрібно спочатку визначити причину і спробувати вирішити проблему без повного розбирання двигуна мотоцикла, щоб не порушувати з'єднання пар і ущільнювачів, що припрацювали.

Можливі несправності двигуна Дніпро та шляхи вирішення проблем

1. Якщо двигун розвиває малу потужність, то причиною проблеми може бути бідна суміш.

• Для вирішення проблеми проведіть регулювання карбюраторів.

2. Коли двигун мотоцикла Дніпро працює нерівно, причин може бути декілька:

• Багата суміш або розрегулювання карбюраторів. У разі необхідно відрегулювати карбюратор двигуна.

• Ще одна причина – занадто пізнє запалення – вирішується правильним регулюванням запалювання мотоцикла.

• При поломці поршневих кілець їх необхідно замінити на нові.

• Пропуск газів під головкою циліндра. Для вирішення проблеми потрібно краще затягнути болти кріплення головки або замінити прокладку.

• Нещільно прилягають клапани. Це може бути викликано тим, що на клапанах утворився нагар, який треба очистити, після чого притерти клапани.

• Пригоріли кільця. У цьому випадку необхідно очистити канавки та кільця від нагару, у разі потреби замінити кільця на нові.

• При великій зношеності кілець ставляться нові кільця.

• На поршнях та головках утворився нагар, який потрібно очистити.

3. Якщо ви спостерігаєте надто велику витрату пального, перевірте, чи не розрегульовано зазор між клапанами та штовхачами та відрегулюйте його.

4. Відсутня компресія двигуна мотоцикла Дніпро.

• Поломка поршневих кілець потребує їх заміни на нові.

• При пропусканні газів під головкою циліндра двигуна необхідно затягнути болти, що кріплять головку, або замінити прокладку.

• Якщо клапани прилягають нещільно, очистіть їх від нагару, що утворився, після чого притерти.

• Відсутня зазор між клапаном та штовхачем. Потрібне регулювання зазору.

• Пригоріли кільця. Рішення – очистити канавки та кільця від нагару або замінити кільця.

• Велике вироблення кілець або циліндра потребує встановлення нових кілець або циліндра.

5. Перегрів двигуна Дніпро.

• Може бути викликаний несправністю масляного насоса, тому необхідно перевірити нанесення та усунути несправність.

• Проміжки між ребрами циліндрів і головок забилися брудом, який потрібно видалити.

• Запізніле запалювання виправляється правильною установкою запалювання на мотоцикл Дніпро.

6. Не працює один циліндр.

• Засмічується бензопровід одного з карбюраторів або жиклер. Потрібно продути бензопровід, а також прочистити жиклер.

• В одному з карбюраторів засмічено отвір, що з'єднує поплавцеву камеру з атмосферою. Рішення – прочистити отвір.

• Утворився нагар на ізоляторі свічки. Свічку двигуна необхідно ретельно прочистити та промити.

• Від нагару утворилися перемички між електродами свічки, тому потрібно прочистити електроди.

• Якщо в ізоляторі свічки утворилася тріщина, свічку треба замінити.

7. Стук у двигуні.

• Можлива причина – розрегулювання карбюраторів або зазору між клапанами та штовхачами. Потрібно провести регулювання карбюраторів двигуна та відрегулювати зазор.

• Надто раннє запалення забирається зменшенням кута випередження запалення.

• На поршнях та головках накопичився нагар, який треба очистити.

• Зношувалися поршневі пальці, поршні або пальці кривошипу. Усі зношені деталі замінити на нові.

8. Двигун мотоцикла не заводиться.

• У пробці бензобака засмічено повітряний отвір, який потрібно прочистити.

• Можливо, розрегульовані карбюратори.

• Між електродами свічки утворилася перемичка від нагару.

• У ізоляторі свічки утворилася тріщина, тому необхідно замінити свічку.

• Перевірити зазор між контактами переривника та налаштувати його.

• Неправильно встановлено запалювання – зробити правильне встановлення.

• Перевірте, чи конденсатор не пробитий. У такому разі проведіть його заміну.

• Від'єднався провід високої напруги.

• Клапани прилягають нещільно. Рішення – очистити клапани від нагару, притерти.

• Розрегульований зазор між клапанами та штовхачами, який потрібно відрегулювати.

• Якщо підгоріли контакти запобіжника, необхідно зачистити та відрегулювати зазор.

9. Двигун мотоцикла Дніпро мимоволі зупиняється.

• Засмічено повітряний отвір пробки бензобака.

• Пробито конденсатор.

• Від'єднався провід високої напруги.

10. Пробуксовує зчеплення мотоцикла Дніпро.

• Неповне включення через порушення регулювання приводу вимкнення зчеплення. Рішення – відрегулювати привід.

• Замаслені накладки дисків. Потрібно промити в бензині, висушити.

• Якщо зношені накладки відомих дисків, диск потрібно замінити.

11. Зчеплення повністю не вимикається.

Порушено регулювання приводу вимкнення зчеплення мотоцикла Дніпро. Потрібно відрегулювати привід.


27.12.2019

Коментарі 0