
Трансмісія МТ, Дніпро, Урал, К-750
Важкий мотоцикл з коляскою в СРСР виробляли 2 мотоциклетні заводи – Київський (МТ, Дніпро, К-750) та Ірбітський (Урал). Проектування конструкції та трансмісії мотоциклів на обох заводах йшло практично паралельно, тому основні технічні характеристики вони майже однакові.
Перша важка модель мотоцикла (М-72) випущена 1941 року для військових потреб. Цей мотоцикл став «дідусем» всіх радянських важкоатлетів з опозитним двигуном. Випуск цивільних М-72 розпочався 1950 р. на КМЗ. У 1953 р. з'явилася модифікована модель М-72Н, в 1958 р. став популярним К-750.
Потужність двигуна була підвищена з 22 до 26 конячок, і мотобайк з коляскою зміг розганятися до 90 км/год. Крім цього, більш надійними стали вузли ходової та трансмісії. Але одна з найголовніших переваг К-750 – його коробка передач, трансмісія та деталі були уніфіковані з Уралом, який також був подальшим продовженням М-72. Пізніше, 1971 р., К-750 було вдосконалено та названо Дніпро МТ-9.
Усі радянські мотоцикли важкоатлети з бічним причепом компенсували нестачу легкових автомобілів, тому навіть сьогодні в українських гаражах не рідкість К-750, МТ-12/МТ-16 із двома провідними колесами або Урал.
Якщо ви є власником такої раритетної техніки, і потрібен ремонт трансмісії МТ, Дніпро, Урал, К-750, всі необхідні запчастини ви можете придбати у нас. У цьому розділі інтернет-магазину Мототрафік ви можете підібрати та купити такі запчастини трансмісії:
- диск зчеплення;
- муфту кардана;
- голки маточини;
- планетарку та болти кріплення;
- обойму підшипника маточини;
- карданний вал;
- хрестовину, маточину;
- склянку моста;
- комірний сальник;
- пильовик кардана;
- ролики мосту та інші запчастини трансмісії на Дніпро, МТ, Урал, К-750.
Наш магазин співпрацює з надійними постачальниками запчастин на мотоцикли часів СРСР, тому ми гарантуємо їхню гарну якість.